Na filmech jsem vyrůstal. S tátou chodil do VHS půjčovny a s babičkou do kina. Arnold, Sly a Van Damme byli moji svatou trojicí. Za sebou jdoucí obrázky mě chytli i jako dvanáctiletého kameramana, který si s kámoši natáčel jízdu na prknech. Když jsem v osmnácti nevěděl co budu se svým životem dělat, skočil jsem po videu a doufal jsem, že se neutopím. V té době jsem ale nevěděl jak začít. Na filmovou školu mě nevzali. Česká literatura v knihkupectví byla zastaralá a pro začínajícího tvůrce příliš vzdálená. Workshopy a dlouhodobé vedení nikdo nenabízel. Navíc světem mlátila krize. Zkusil jsem si natáčet vše krom porna od televizních reportáží, reklam, hudebních videoklipů po krátké hrané filmy. Na několika filmech jsem se angažoval jako autor námětu nebo scénarista a zároveň natáčel bts.
Po čase jsem založil vlastní produkci Špetla Film a šel do kin s debutem Gravitation. S tím jsme získali dvě ceny na mezinárodním festivalu včetně ocenění od Czech Tourism, prošli jsme 60 kiny a film si koupila Prima Zoom na své narozeniny pro vysílání v hlavním čase.
Z tvorby celovečerního filmu jsem byl unavený a tak jsem se vrhl spolu s mojí ženou na tvorbu krátkometrážních dokumentárních filmů na klíč. Někdy jako spolurežisér, někdy jako řemeslně technická opora.
Po desítkách krátkých dokumentů a stovkách reklamních videích jsme se občas dostali i k hranému dílu. U série KCD: Deliverance 2 jsem si uvědomil, že chci jít více tímto směrem tvorby.
Vydávat sólo tvorbu pod vlastní produkcí, která čítá více členů nemusí být vhodné, proto preferuji vlastní web.